Snelle levering
Alles op voorraad
Groot assortiment
Betrouwbaar bedrijf sinds 2011

Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
  2. Versturen jullie alleen binnen Nederland?
  3. Door wie wordt mijn pakket geleverd?
  4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  5. Mag ik een artikel retour sturen?
  6. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
  7. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen voor 16:00 uur worden dezelfde werkdag verwerkt. Binnen 1 à 2 werkdagen zal uw bestelling bij u afgeleverd worden. Voor Camouflage en Diverse prints folies hebben we 2 dagen nodig om uw order gereed te maken. Daarna zal de order verzonden worden via onze pakketbezorger. Vervolgens zal uw order binnen 2 werkdagen bij u geleverd worden. Het kan voorkomen dat er vertraging optreed bij de pakket bezorgers (helaas kunnen wij hier als bedrijf niets aan doen). Bestellingen worden verzorgd van maandag t/m vrijdag. Bezorgen op zon-, en feestdagen is helaas niet mogelijk. Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur. In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product s ‘avonds wordt bezorgd. Bij foutieve opgave van uw adres zijn wij genoodzaakt 5 euro in rekening te brengen. (Als wij het adres laten aanpassen en opnieuw laten versturen rekent het postorder bedrijf 5 euro aan ons bedrijf). (veelgemaakte fout is dat men bijvoorbeeld de verkeerde postcode invoert).

  1. Versturen jullie alleen binnen Nederland?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België, maar ook daarbuiten is het geen enkel probleem onze producten te bezorgen.

  1. Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Wij bezorgen via DPD en eventueel met Post NL. Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute kiest. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

  1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wilt u producten afhalen bij ons op kantoor in Uithoorn kan dat ook. Plan dan telefonisch een afspraak met ons via: +31 653707905. De afhaaltijden zijn tussen 10.00 – 11.00 uur en tussen 15.00 en 16.00 uur.

  1. Mag ik een artikel retour sturen? 

Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 5 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Let op: de meeste plakfolie en raamfolie wordt door ons op de door jou gekozen lengtemaat gesneden. Dit op maat gesneden folie mag niet geretourneerd worden. Vraag bij twijfel altijd eerst een sample aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

Uitgesloten van het retourrecht zijn:

- Alle artikelen vermeld onder aanbiedingen  m.u.v. de rollen raamfolie.

- Speciaal geprinte folies

- Plakfolie of raamfolie dat wij voor jou op maat hebben gesneden 

- Wrappingfolies die wij van de rol hebben gesneden. (op een rol zit 18 meter folie)

- Samples 

 

6. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dien je uit te printen en op het pakket te plakken. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. De kosten voor een retourlabel zijn 10 euro.

Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag terugbetaald, verrekend met de verzendkosten van de retourzending.

 

Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:

- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.

- indien mogelijk, vragen we je om het artikel in de originele verpakking terug te sturen. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,50 in rekening brengen)

- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.

- zend je factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

 

Premium Vinyls is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

 

7. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Snelle levering
Alles op voorraad
Groot assortiment
Betrouwbaar bedrijf sinds 2011