Snelle levering
Alles op voorraad
Groot assortiment
Betrouwbaar bedrijf sinds 2011

Garantie & klachtenprocedure

Garantie & klachtenprocedure 

1. Hoe lang heb ik garantie op folie?
2. Ik heb folie met een productiefout ontvangen, wat moet ik doen?
3. De kleur van mijn folie komt niet overeen met de afbeelding, wat nu?
4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?

1. Hoe lang heb ik garantie op plakfolie?

Op al onze plakfolies en raamfolies geldt een wettelijke garantie van 3 tot 6 jaar na het aanbrengen van de folie. Het gaat hierbij om het behoud van kleur. Er zit geen garantie op het aanbrengen van de folie door de klant.

Uitgesloten van garantie zijn:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
- Loslaten van de folie door op een niet geschikte onderlaag aan te brengen. 

2. Ik heb folie met een productiefout ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer je bestelling direct na ontvangst op eventuele productiefouten, beschadigingen of vlekken. Heb je plakfolie met storende vlekken, beschadigingen, productie- of andere fouten ontvangen? Meld dit dan zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst aan Premium Vinyls. Let op: breng de folie nog niet aan en ga er niet in snijden, wij kunnen dan niet meer achterhalen wanneer de schade is ontstaan. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. Is een wrappingfolie gekreukeld? Geen probleem, tijdens het aanbrengen van de folie zullen de kreukels verdwijnen.

Let op: komt je pakket beschadigd aan door vervoer? Neem het pakket dan niet aan van de pakketbezorger.  Als u het pakket wel aanneemt, kunnen wij niet reclameren bij DPD of PostNL. Mocht u het pakket hebben geweigerd, laat ons dit dan per email weten.

3. De kleur van mijn folie komt niet overeen met de afbeelding, wat nu?

We hebben geprobeerd de afbeeldingen op de website zo goed mogelijk met de werkelijkheid te laten overeenkomen. Echter, kleuren kunnen altijd iets afwijken van wat jij op je beeldscherm ziet. Zet tien beeldschermen naast elkaar en je zult zien dat elk beeldscherm een kleur anders weergeeft. Als je twijfelt over een bepaalde kleur, vraag dan eerst een sample aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 5 dagen, op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan direct na ontvangst aan Premium Vinyls. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. Deze kunt u mailen naar [email protected]

5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Heb je een klacht? Geef dit dan door aan Premium Vinyls.

Let op! We kunnen je klacht alleen in behandeling nemen als we een duidelijke foto hebben ontvangen. Deze dient u naar [email protected] te mailen.

6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?

Ons team is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar ons verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Snelle levering
Alles op voorraad
Groot assortiment
Betrouwbaar bedrijf sinds 2011