Snelle levering
99% op voorraad
Groot assortiment
NL webshop & betrouwbaar bedrijf sinds 2011

Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
  2. Versturen jullie alleen binnen Nederland?
  3. Door wie wordt mijn pakket geleverd?
  4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?
  5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
  6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  7. Mag ik een artikel retour sturen?
  8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
  9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Voor 10:00 uur besteld op werkdagen = vandaag verzonden! Je ontvangt je bestelling dan meestal al binnen 1 à 2 werkdagen.

Houd er rekening mee dat we afhankelijk zijn van de pakketbezorger; zij leveren tussen 09:00 en 18:00 uur, en in drukke tijden soms ook 's avonds. Bestellingen worden verwerkt van maandag t/m vrijdag, niet op zon- of feestdagen.

Let op: Klopt je adres niet? Dan zijn we genoodzaakt €5 in rekening te brengen voor de extra kosten van de pakketbezorger. Controleer je gegevens dus goed!



  1. Versturen jullie alleen binnen Nederland?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België. Het is echter geen probleem ook naar andere landen te versturen. U kunt de daarbij behorende verzendkosten bij ons opvragen. 

  1. Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Wij bezorgen via DPD. Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute kiest. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

   4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?

Indien u gedurende de afleveruren niet thuis bent, kunt u ook een ander afleveradres doorgeven, zodat u weet dat uw pakket wordt aangenomen. Denk hierbij aan een werkadres, buren etc. 

   5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Als het pakket door de bezorgdienst beschadigd wordt geleverd, moet u het pakket niet accepteren maar deze door de bezorger weer mee laten nemen. Hierna bericht u Premium Vinyls dat u het pakket niet hebt aangenomen in verband met deze beschadiging. Neemt u het pakket wel aan, dan vervalt de verhaalmogelijkheid op de beschadiging van de folie. Onze folies zijn kwetsbare producten en de kans dat een beschadigde doos ook zijn weerslag heeft op de folie is groot. 

   6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je hebt gekozen voor afhalen op locatie. Je pakket ligt vanaf vandaag na 14:00 uur klaar achter de grijs/blauwe container bij ons afhaaladres:

Magnesiumstraat 16, 6031RV Nederweert

Wil je je bestelling op een andere dag afhalen? Laat het ons dan even weten.

  7. Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem!

Let op: Op maat gesneden plakfolie en raamfolie kan niet geretourneerd worden. Vraag bij twijfel altijd eerst een sample aan om teleurstelling te voorkomen.

De volgende artikelen zijn uitgesloten van retourrecht:

  • Alle artikelen uit de aanbieding.

  • Op maat gesneden plakfolie (ook als de klant na levering zelf een stuk heeft afgesneden).

  • Raam-, koplamp- en spiegelfolie (vanwege de kwetsbaarheid).

  • Samples.

Onze folie wordt speciaal voor u op maat gesneden vanaf een grote rol. Wanneer er eenmaal een stuk is afgesneden, is het niet meer mogelijk dit te retourneren, omdat wij het niet meer als nieuw kunnen verkopen. Folie dient namelijk volledig vrij te zijn van vingerafdrukken, stof, kreukels en andere beschadigingen.


8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

U kunt producten retourneren zolang ze compleet, onbeschadigd en in originele staat zijn. Na ontvangst en controle storten wij het aankoopbedrag van de producten terug. De verzendkosten van de eerste levering worden niet vergoed.

Neem altijd vooraf contact met ons op (Premiumvinyls.nl) voordat u een retour verstuurt. Na akkoord kunt u het product zelf terugsturen of gebruikmaken van ons verzendlabel (€11 per zending, vanwege de lengte van het pakket).

Retouradres:
Premiumvinyls.nl
Magnesiumstraat 16
6031RV Nederweert

Wanneer het product in goede staat retour is ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug. Eventuele kosten voor het retourl

  9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Zodra uw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 2 dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen, op het door u opgegeven bankrekeningnummer te storten.

Snelle levering
99% op voorraad
Groot assortiment
NL webshop & betrouwbaar bedrijf sinds 2011