Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Verzenden en retourneren
Voor 10:00 uur besteld op werkdagen = vandaag verzonden! Je ontvangt je bestelling dan meestal al binnen 1 à 2 werkdagen.
Houd er rekening mee dat we afhankelijk zijn van de pakketbezorger; zij leveren tussen 09:00 en 18:00 uur, en in drukke tijden soms ook 's avonds. Bestellingen worden verwerkt van maandag t/m vrijdag, niet op zon- of feestdagen.
Let op: Klopt je adres niet? Dan zijn we genoodzaakt €5 in rekening te brengen voor de extra kosten van de pakketbezorger. Controleer je gegevens dus goed!
Wij bezorgen onze producten in Nederland en België. Het is echter geen probleem ook naar andere landen te versturen. U kunt de daarbij behorende verzendkosten bij ons opvragen.
Wij bezorgen via DPD. Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute kiest. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.
4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?
Indien u gedurende de afleveruren niet thuis bent, kunt u ook een ander afleveradres doorgeven, zodat u weet dat uw pakket wordt aangenomen. Denk hierbij aan een werkadres, buren etc.
5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Als het pakket door de bezorgdienst beschadigd wordt geleverd, moet u het pakket niet accepteren maar deze door de bezorger weer mee laten nemen. Hierna bericht u Premium Vinyls dat u het pakket niet hebt aangenomen in verband met deze beschadiging. Neemt u het pakket wel aan, dan vervalt de verhaalmogelijkheid op de beschadiging van de folie. Onze folies zijn kwetsbare producten en de kans dat een beschadigde doos ook zijn weerslag heeft op de folie is groot.
6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je hebt gekozen voor afhalen op locatie. Je pakket ligt vanaf vandaag na 14:00 uur klaar achter de grijs/blauwe container bij ons afhaaladres:
Magnesiumstraat 16, 6031RV Nederweert
Wil je je bestelling op een andere dag afhalen? Laat het ons dan even weten.
7. Mag ik een artikel retour sturen?
Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem!
Retourvoorwaarden:
De volgende artikelen zijn uitgesloten van retourrecht:
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Nadat u de retourzending hebt aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dient u uit te printen en op het pakket te plakken. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. De kosten voor een retourlabel zijn €11,50
De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. De folie zal bij terugkomst gecontroleerd worden op beschadigingen. Is de folie beschadigd dan kunnen wij het niet doorverkopen en kunnen wij het geld niet terugstorten. Is de folie onbeschadigd dan zullen wij het geld terugstorten minus de kosten van het retourlabel en de verzendkosten.
Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- het artikel dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,00 in rekening brengen)
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend de factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.
De Bestelling dient binnen 14 dagen na ontvangst terug gestuurt te worden.
Premium Vinyls is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra uw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 2 dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen, op het door u opgegeven bankrekeningnummer te storten.